Είναι η τάξη μας κατάλληλη για μάθημα; Ποιες είναι οι προδιαγραφές σχετικά με θερμοκρασία, θόρυβο, φως, υγρασία και ποιότητα αέρα και πώς ανταποκρίνεται η τάξη μας σε αυτές;
Στο πλαίσιο του 1ου διαγωνισμού που διοργάνωσε ο Οργανισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών (ΕΕΛΛΑΚ - Ελεύθερο Λογισμικό / Λογισμικό Ανοιχτού Κώδικα) αποφασίσαμε να φτιάξουμε μία κατασκευή που μπορεί να μετρά την ποιότητα ζωής στην τάξη με σκοπό να τη βελτιώσει.
Βασικοί παράγοντες που επηρεάζουν τη ζωή στην τάξη, είναι οι συνθήκες θερμοκρασίας, υγρασίας, θορύβου, φωτός και ποιότητας αέρα.
Η κατασκευή έγινε με Arduino, ο προγραμματισμός σε C και η κατασκευή είναι επιχειρησιακά λειτουργική μετρώντας καθημερινά τις συνθήκες στο CityLab.
- Εκτός του τεχνικού κομματιού, είχε πολύ ενδιαφέρον να βρούμε όλες τις προδιαγραφές. Για παράδειγμα, ποιες θερμοκρασίες θεωρούνται ιδανικές, ποιες ανεκτές και ποιες απορρίπτονται; Φώς; Θόρυβος; Αέρας; Υγρασία;
- Αποσπάσαμε διάκριση στον διαγωνισμό και το πλήρες έργο (περιγραφή, αλγόριθμος, video, φωτογραφίες, σχέδια, source code, github) είναι ελεύθερα διαθέσιμο στο https://robotics.ellak.gr/robotics_participant/metrisi-sinthikon-zois/
Πολλά καλώδια στο πρωτότυπο ... ξέρουμε τι πρέπει να γίνει!
Προσοχή όταν ορισμένοι αισθητήρες παράγουν θερμότητα, να μη βάζουμε κοντά τους αυτούς που μετρούν θερμοκρασία...
Διαβάστε για την Ίδρυση τις Αρχές Μάθησης και τους Στόχους μας, αλλά και τι είναι το STEM στην πράξη.
Δείτε τα οφέλη αλλά και γιατί να κάνει κάποιος Ρομποτική, διαλέξτε εργαστήριο από το Ετήσιο Πρόγραμμα (αφού ενημερωθείτε ανά ηλικία για Μηχανική, Ρομποτική, Επιστήμη Υπολογιστών, Μηχατρονική, Βιομηχανικό Σχέδιο, Bioengineering, Αστροφυσική, Χρηματοοικονομικά)
Ενημερωθείτε για την Πολιτική Ποιότητας, δείτε τις Συχνές Ερωτήσεις σας και κυρίως δείτε τις ΔΡΑΣΕΙΣ μας και το BLOG μας!